Մեֆին, ֆաուստը 82-ամյա Գյոթեն ու կողքիս պառկած կույս Մարգոն


Posted by LevArt

Խորհրդանշական…aftershock/republic-ից դուրս ես գալիս, հիմնականում լավ խմած ու խմած ինչ-որ աղջիկների, ինչ-որ կյանքի, ինչ-որ վայրկյաններ, իրանցից խլած ու հարստացած ես դուրս գալիս, բայց միշտ ինչ-որ մեկի հետ…հստակ գիտես, որ էտ մեկը` էն մեկը չի, որ դու կուզեիր, որ լիներ, բայց էս դեպքում էդքան էական չի որ մեկն է…կարևորը մեկը կա…ու տենց քայլում ես, ձեռքը բռնած ես քայլում, եթե հավես ունես, եթե չէ թողում ես, որ շան պես հետևից գա, եթե լիբիդոն ուժեղ ա ձեռքդ դնում ես տալյային, եթե հարմար ա…շոկից, երբեմն էլ շոգից հևիհև քայլում ես, որ անցնես էտ անտեր փողոցը, որ քեզ խանգարում ա շուտ հասնել տեղ…խոսելու խնդիր չկա, միշտ թեման գտնում ես ու միշտ էլ հետաքրքիրա անցնում… քեզ մեկա, իրան, մեկա` կարևորը ակտնա…որովհետև ինչ էական ա խոսքը, եթե կա գործողությունը…հասնում ես տեղ` վերջապես…ասենք, առաջին անգամ չի, բայց մի ժամ տևում ա, մինչ մտնում ես, նստում ես…կիրքը, եթե խեղդում ա` ինչ համբերել ու զսպել, թող իրանք իրանցից վախեցածները զսպվեն…ես չեմ զսպում ոչինչ ու շատ ուղիղ ասում եմ` ինչ եմ ուզում…էս անգամ էլ տենց պետք ա լիներ…էս անգամ էլ ամեն ինչ շատ սովորական էր` ոչ մի արտառոց բան…պառկում ես, չսպասելով, որովհետև սպասվող չկա…քող չկա, համոզելու կարիք առավեևս…ում համոզես` իրան` ծիծաղալու է… պառկելն ու գիրքը մեկ են լինում…Ֆաուստ...բացում եմ մի պահ տեսնես` հիշում ես մի բան, թե մենակ կանգառ ակնթարթնա տպավորվել…ու սկսվում ա ընթերցանքի ժամը, երբ հանդերձանք արդեն չկա…կրքոտ այդ հայացքներն ու կանչերը էական չեն..անընդհատ դավադիտ անել էլ պետք չի…հասկացանք, որ շատ ռիթմիկ ու գեղեցիկ հետև ունես…Ֆաուստի 7-րդ մաս…հանդիպումա Մարգարիտային.. առաջարկում ա ճանապարհել…Մարգոն էլ` ոչ էս կողմ, ոչ էն կողմ` մենակ կգնամ…հայտնվում ա Մեֆիստոֆելը…Ֆաուստի նագլիությունը սահման ունի, բայց միայն կանգառ ակնթարթից հետո.. ու քանի որ ռուսերեն ես կարդում Ֆաուստը ասում ա.< Ты должен мне добыть девчонку непременно >…Մեֆիստոֆելը չի խառնվում իրար, բայց խառնաշփոված ասում ա, որ էս աղջիկը կույս ա ու անմեղ…Ֆաուստը չի ուզում  լսի ոչինչ ու ասում ա.

 Почтеннейший магистр-педант, нельзя ли
Меня теперь избавить от морали?
Без лишних слов, скажу тебе одно:
Знай: если эту ночь я в неге страстной
Не проведу с малюткою прекрасной,
То в полночь нам с тобой расстаться суждено.
12-րդ մաս…էս աղջիկը արդեն դավադիտա արել ու լուրջ էլի` վաղուց ժամանակն էր քնելու էն էլ քեզ 19 տարեկան …..վուուուուուֆ…ասում եմ ես ու մարմինդ փշաքաղվում ա..բայց էս մասը շատ հետաքրքիրա 13-րդը, թե Մեֆին կազմակերպում ա հանդիպումը ու լինում ա էն ինչ հաճախ լինում ա մեր հետ, ձեր հետ` ձեր մերը հետ.

 

Маргарита
Я чувствую, что вы жалеете меня,
Ко мне снисходите; мне перед вами стыдно,
Вы путешественник: привыкли вы, как видно,
Всегда любезным быть, ведь понимаю я,
Что вас, кто столько видел, столько знает,

Мой бедный разговор совсем не занимает…

Фауст
Одно словечко, взор один лишь твой
Мне занимательней всей мудрости земной. (Целует ее руку.)

Маргарита
Ах, как решились вы! Ну что вам за охота,
Взгляните, как жестка, груба моя рука;
На мне лежит и черная работа:
У маменьки любовь к порядку велика.
Դարը իրանը արեց, թե դու քո ձևով էտ դարից չես, բայց ինչ խ..ռիս գեղեցկության փառաբանում ու ձեռքի համբույրներ..Սրանից հետո կարդալուդ ցանկությունը փախնում ա, ավելի շատ մտածում ես, ինչի կարդացիր…իրան վերջին անգամ 17-ում էիր կարդացել…նայում ես կողքդ մերկ պառկած գեղեցիկ, թարմ , կրքով խեղդված ու խեղված, երիտասարդ ու ողորկ մաշկով գեղեցկուհուն…ու հիշում ես, որ վերջին անգամ Ֆաուստին հիշելես, Հեսսեյի Տափաստանային գայլը կարդալուց…վիճակը նույննա` ոչ մի բան չի փոխվել…մենակ էստեղ հյուր են գալիս Ֆաուստն ու ինքը` Գյոթեն,… Գարրի Տափաստանային Գայլ…բուրժուազիայի զոհ…ինտելեկտուալ էրուդիտ` ինքնասպանության եզրին..սեփական ինտելեկտից ճնշված, իմացությունից խեղդված, բուրժուական կյաքից հոգնած Գարրի…որ ծանոթացավ բարի ստոյկի մոտ թափանցիկ մի տեսակ ու անգույn աղջկա հետ…չպարեց նրա հետ, որովհետև պարել չգիտե …սկսեց սիրել, սիրեց նրան` չսիրելով այդ աղջկան..Գերմինան իմաստուն գտնվեց, արթնացրեց նրա մեջ կյանքն ու հանգող կրակը, արթնացրեց այն ինչ վաղուց քնած էր` բնազդը, ծանոթացրեց ավելի երիտասարդ գեղեցկուհու հետ ու հեռացավ…Իրան հյուր եկավ Գյոթեն ու հենց նույնավարի ասեց.< «Да, это может быть непростительно, что я прожил до восьмидесяти двух лет. Однако мое удовлетворение по этому поводу куда менее значительно, чем вы думаете. Вы правы, что огромная жажда самосохранения присутствовала у меня постоянно. Я находился в постоянном страхе смерти и неустанно боролся с этим. Я верю, что эта борьба против смерти, безусловная воля и желание жить есть ­мотивирующая сила, стоящая за жизнями и поступками всех ­исключительных людей.

 

Мои восемьдесят два года показывают так же исчерпывающе, что все мы должны умереть в конце, как если бы я умер школьником. Если это поможет оправдать меня, я должен заметить также следующее: очень многое было от ребенка в моей природе и любви к потере времени в игре. И это повторялось и повторялось до тех пор, пока я не увидел, что рано или поздно должен наступить предел игре..>

Կանգնում ես ակնթարթ

Կանգնում ես ակնթարթ

Էս ամբողջը հիշելուց հետո ավելի ուշադիր ես նայում կողքդ պառկած աղջկան…այդքան անմեղ, այդքան անխելք ու այդքան մեծ ցանկությամբ ապրել ու ապրեցնել այն ինչ շնչում է, հևիհև ու ամեն օր…ամեն օր արտաշնչող ու նորից մի խլած կյանք, խլած վայրկյաններ ուրիշից…ակամա ծածկում ես մերկ մարմինը, որպեսզի անխելքությամբ տառապող նրա անմեղսունակ միտքը քո իմպոտենտության մասին պոեմներ ստեղծի…մինչ դու կմտածես ու գիրքը մի կողմ կդնես…վերապրելու այն ինչ 19 տարեկանում` հնարավոր է վերապրել, վերընձյուղելու այն ինչ ամեն օր կարող է կրկնվել այնպես, ինչպես առաջին անգամ…ակամայից հանում ես այն ինչ ծածկել ես, հպումներդ այնքան էլ կարևոր չեն` միայն կիրքը մարվող, մարվել ցանկացող…ապրեցնող այդ ձգտումը ու ձգտումը չմոռանալ այն ինչ ապրեցնում է…վերջին ճիգերը` ավարտելու այն ինչ իրականում ընթացքում է հաճելի…վերջին ճիգերը հաստատելու անիմաստ չապրված վայրկյանները…վերջին համբույրը շնորհակալության փոխարեն` հրճվալից աչքեր ու սեփական ամենակարողությունը հաստատող հայացքներդ…երջանիկ հայացքներ ու ապերջանիկ մտածմունք` այս ամենը վերապրելու անկարողությամբ…ու հասկանում ես ինչի էր Ֆաուստը այդքան կարևոր…Ինչու էր Մարգարիտայի անմեղությունը այդքան ցավեցնող ու ինչի ամեն ինչ ավարտվեց այնպես ինչպես …Կանգ առ, ակնթարթ…

4 comments on “Մեֆին, ֆաուստը 82-ամյա Գյոթեն ու կողքիս պառկած կույս Մարգոն

  1. Gides, erb vor du es ed parkac axjik@, ches el mtacum ha, voq ro koxq@ menkn a, ov edqan haskanum a, du menak ed pahin, erb inqn uxxaki qez uxekcel a, heto eli heto, de ed pahin menak uzum es hangstanal, uzum es vor po nerqin maraton@ hancnes. isk ete arden hangstacel es, el aneliq chunes. Faustn el tenc mi bana, iran kardum es, heto zgum es, vor aneliq chunes ira het, heto noric es kardum, erb shaaaat es karotum. voch te inqn a qez uxekcum, ayl du iran. erb du iran kardum es, gites el amen inch gites, bayc irakanum ban chgites. koxqd parkaci masov el nuynn a, ete mi ban pakasum a.

      • menq shaaaaat egoist enq, ete uzum enq, vor pah@ haverjana, asum enq dzerq a talis, tox kangni ed ankntart@, bayc henc mi vat bana linum, asum enq shut ancir ankntart. Gyoten el mez mnan mekn er (kopit a hnchum, bayc tenc a), inqn el anknkneli pahi kangnecrec ed anter akntart@. Mek uzum es tqel u amen inch toxnel ir hunov gna, mek el asum es ha bayc xi, u sksum es payqarel, vor kangni akntart@. Achqis animast em arden xosum. stex el kangnecnem akntart@, qani avelord baner chem asel, eli egoist em, eli vaxenum em, dra hamar el kangnecnum em akntart@.

Թողնել պատասխան

