Գարեջուր, ծխախոտ, լեսբուհի (part 2)


Posted by LevArt

…..բացեցի մի հատ թույն ռեստորան էր, գետի ափին, արդեն մթնում էր, մի խոսքով` մոմերով բանով..շատ սիրուն էր ամեն ինչ,շատ տարօրինակ էր իմ համար` առաջին անգամ սենց ինձ էն աղջիկների նման զգացի, էն.. սենց ես կին եմ, ես թույլ եմ, ես պաշտպանության կարիք էլ չունենամ ինչ-որ մեկը պետք ա ինձ պաշտպանի…մի խոսքով, ամեն ինչ շատ լավ էր…կերանք,խմեցինք…ինքն էլ շատ էր պատրաստվել..չնայած անեկդոտ պատմող չէր, բայց էդ օրվա խաթր երևի մի 100 հատ անեկդոտ պատմեց.. ջութակահար եկավ մեր համար բան նվագեց…ինձ տանգոյի հրավիրեց, բայց ես ինչ տանգո cafe1…չպարեցի`…ճիշտ ա մի քիչ տխրեց, որ էտ անակնկալը չստացվեց, բայց դե …< սիգարետս պրծավ գնամ առնեմ գամ` ստեղ թանկ ա…եկա, մի հատ էլ վառեցի ու ծուխը գնաց…կոկորդս չորանում ա ծխախոտից, որ ես չեմ խոսում ու անընդհատ լսում եմ, գարեջուրն էլ չի օգնում…հետո, ինչ եղավ>…հետո տենց գնացինք, ման եկանք քաղաքում, Առբատով ֆռացինք, ճամփին բոլորին փող էր բաժանում… ես էլ մտքումս ասում էի ինձ տայիր էլի…ասեց, գնում ենք <Զոլոտո Մասկվի> հյուրանոց…ես էլ դե գնում ենք, գնում ենք…մի հատ երեք սենյականոց համար էր, կարմիրով ու սևով դիզայն արած, մեծ, էն թագավորական մահճակալներից էր դրած, որ վարագույրով լինում ա փակել, ջակուզիով բանով, վոփշմ…շամպանսկի բերեցին, ինչ-որ դեսերտով…շատ համով էր…ու դե ոնց լինում ա, խոսացինք, տաքացանք..ինքն էլ տաքացավ…դե հասկանում եմ սեքսի ժամանակը եկավ…ես էլ էի ուզում, հանվում էի կամաց-կամաց ինքն էլ…ու էն որ ասում են ամենահետարքիր պահին…բա, արի ամուսնանաք..ես էլ լուրջ չեմ ընդունում, ասում եմ, դե կերև ա էլի…չէ, ասում ա անպայման պետք ա ամուսնանաք…ասում եմ լավ…ես էնքան անլուրջ եմ վերաբերում դրան` ամուսնանանք-ամուսնանաք` չէ-չէ…վերջը…ասում ա էսօր տղայա ստացվելու` երկրորդը աղջիկ թող լինի…ես էլ ծիծաղում եմ ու առանց մտածելու ու խորանալու էլի` ասում եմ, որ երեխան չեմ կարա ունենամ…սկզբից ծիծաղաց` բա էս նոր մերժելու ձև ա…ասում եմ` չէ լուրջ աբոռտ եմ արել, չեմ կարող ունենա… լրջացավ, նստեց ..բա…տենց կատակներ չեն անում…ինչ կատակ լուրջ` սենց-սենց ա եղել…ու սկսվեց` ինչ հայհոյանք ասես, որ չասեց, սկսեց հագնվել արագ-արագ…ես էլ շշմել մնացել եմ, ինչ եղավ էս մարդուն…լավ էր…ասում եմ լավ Կոստ, դե հիմա կյանք ա, ինչի ես ինձ այդքան լուրջ ընդունել…մոտեցավ ապտակեց, ասեց ` դու բոզ ես ու գնաց…էլ իրան չտեսա, մի քանի շաբաթ զանգում էի, բայց չէր պատասխանում, հետո հեռախոսը ընդհանրապես անջատված էր…էս անգամ մի քիչ ծանր տարա, ինքն էր մեղքս գալիս…շատ լուրջ էր մոտեցել…բայց դե ես չեմ սիրում տառապել, նյարդայնանում եմ, որ տառապյալի կերպարի մեջ են ընկնում` կյանք ա, ինչ ասես կլինի…եկա, ետ Երևան` սեսիան սկսվում էր արդեն…ահագին ժամանակ ֆռֆռացի, մոռացա, Կոստյային էլ, Հրանտին էլ…գործ ճարեցի, վոփշմ…որոշեցի մի քանի ժամանակ գոնե հանգիստ մնամ, ամեն մեկը մի տեղից խելառ էր, ասի ոչ ինձ գիժ սարքեմ, ոչ էլ մյուսներին..Մի վայրկյան էլի, մոտիկ տղայա մի հատ խոսամ հետը գամ…հա, հետո..հետո գնում էի գործի շեֆս ջահել տղա էր, հոր օֆիսներ, ես էլ օպերատոր էի…շատ հարուստ էին, ինքն էլ թույ հագնվում էր միշտ, շատ կարդացած-բան տղա էր..բայց

Գարեջուր, ծխախոտ, լեսբուհի

ՇԱՐՈՒՆԱԿԵԼԻ

9 comments on “Գարեջուր, ծխախոտ, լեսբուհի (part 2)

  1. uremn es naxanceci arden ed axjkan, kam inqn arden ancyalic a xosum u tetev a xosum, kam el jamanak a ancel u inq@ tetev a patmum arden. es el kuzei tenc patmei, te che lackani mekn em. lav , toxnenq inc. irakanum ed patmutyan heros@ shaaat ujex mard a, ete petq a tceqic verjum enqan zzvi, vor lesbi darna, shat kcavem. tepet ira chap lav txa djvar el gtnvi. inqn enqaaaan laaaavn aaaa

  2. De ete lesbi a darel, uremn kotrvel a, ahavor hiastapvel amen inchic. Vaxenum em patkeracnel, te inch a patahel… bayc kimananq hajord masum erevi. Amen depqum, tsanr, masnavor depq a, vor@ chi kareli asel vor shat hachax a patahum. Bayc inchic amen inch sksvec? Axjka verabermunqic:

    “Ես մենակ եմ ապրում..իմ տուն էի տանում, ազատ մարդ եմ ու միշտ էլ թքած ունեի, որ մինչև ամուսնանալը նո-նո-նո… ամեն ինչ էլ անում էինք, ես սիրում էի իրան…”

    Es iharke dem chem minchamusnakan harabarutyunnerin, bayc hachax inqd qo nkatmamb anpatasxanatvutyun@ hangecnum a senc tsanr depqeri (de axjikneri mot himnakanum)…

  3. Menak aprelu pahov ches karox asel, vor lav chi ka xi er menak aprum, karox a tenc a dasavorvel iradrutyun@. Bayc vor stugel a petq, nor ancnel aveli xor@ haraberutyunneri, da hastat. Naev 17 tarekan ka, serapes enqan dastiarakvac u nerdashnak a, vor djvar te nman ban lini ira het,ka el lriv datark a u bnazdov a sharjvum. ed vaxt arden ira xelqic a tujum, bays es herosuhin hasun a erevum, hamenayn deps mer irakanutyan mej!!!

Թողնել պատասխան

