Մառազմ-Kama Sutra #69


Posted by LevArt

Առատություն…դա նույն է ինչ ազատություն..մոտավորապես այնպես ինչպես անմտություն ու իրականություն…մոտավորապես…մոմի լույսից ստվեր դարձած ու դեռ գայլի մռութ սարքող ձեռքեր ու ձեռքեր, որ անընդհատ գրում են …ինչ-որ բան են գրում, բայց ոչ գրիչով, այլ կրիչով…էտ քառակուսի ու անշունչ էկրանի վրա… իրանք իրանցից զզվող ձեռքեր` գրիչ չբռնած ձեռքեր…անապաստան ձեռքեր ու անընդհատ ձեռքերից առաջ ընկնող միտք…ու մտքեր պոռնո իրականությունից….այլանդակ պոռնո է տիրում ամեն տեղ…հա, հաստատ ձեռքերն էլ են պոռնոյով զբաղված, պոռնո կոկտեյլներ ու…էռոտիկ ձողիկներ…041231133804_indian_style_69_positionէռոտիզմ..մի քանի տասնյակ թվային բնորոշումներով…միշտ 69-րդ հենց մեզ դուր չի գալիս…մեկը լինի հարցնի խի…էսթետիկապես անդուր 69-րդը… որ տեղափոխումես դեռ ոչինչ, բայց նենց չէ…իսկ քիթ փորելը էսթետիկապես անդուր էտ սովորությունը…կան չէ, որ չեն կարում առանց դրա…անընդհատ մտցնում, մտցնում են… չեմ հիշում, որ մի պոռնո-գրականության մեջ եմ կարդացել, բայց ասում են, եթե տղամարդը քիթը շատ ա փորում, ուրեմն գերակտիվ պոռնո իրականություն ա փնտրում…փնտրվող օբյեկտներ` ոչ Պռոշյանում, չնայած ընդեղ շատ կան…իմ օբյեկտներից մի երկու հատ դրվագ…քո այն մի դրվագը, այս մի դրվագից լավն է, բայց որ խորանամ..մի քիչ էլ խորանամ արդեն տարբերություն չի լինի…ուզում ես էսթետիկապես անդուր եղիր…էսթետիկան առհասարակ անիմաստ բան ա, ճաշակի հարց չի..այլանդակության ընկալման ու տարբերակելու կարողության հարց ա…փորձի հարց ա…մեկի համար էլ ամեն օրվա հաց ա…հաց ես ուտում…դե հեռուստացույցի առաջ…ու մեկել սկսում ա…հիմա ում հանգստացնես քեզ, թե քո դրվագը…էսթետիկապես անդուր ա, բան չեմ ասում, բայց 69-րդն էլ չի, կարաս աչքի պոչով նայես…եթե հետևից պոչ չի երևում…այլանդակության ընկալումս ստեղից հետո արդեն անընկալունակ ա …սրա ինդուստրիան, որ սկսեց ես դեռ պռոյեկտում չկայի, բայց սկսեց… մեկին դզեց, մյուսին ծռեց…ու մտածում ես էլի…խի եղար այդպես դաժան…երբ դու ես հերոսը, հեչ էսթետիզմի մասին չես մտածում` միայն էռոտիզմի…բայց հենց գալիս հասնում ա ուրիշի ժամը հիշում ենք էլ գեղարվեստական արժեք, էլ բարոյականության չափանիշ…հա, բան չեմ ասում 69-րդը շատ անդուր ա, դրա մասին մտածելը անգամ անդուր ա, բայց որ դուք ասենք 9-նեք, 6-ն էլ ֆռացել իջել ա տողատակ…դզում ա…բա էսթետիկան ուր մնաց…բա, ասում եմ կարևորը պասիվ լինես էդ ժամանակ…պասիվ…..ասում ես յա պաս քաշվում մի կողմ…տենց էլ ծառայությունն ա, գնում ես բանակ ասում ես ես ձախս քաշեմ, դուք աջով անցեք…բայց չասես, որ պասիվ ես…տղեքի մեջ դա ուրիշ էռոտիկ եզրույթաբանություն ա…բայց դու տենց չես…իրանք են տենց…դե ինչ ասեմ..լավա 69 էդ դեպքում…բա ինչ պասիվ..չէ…էդ ինդուստրիան չգիտեմ երբ ստեղծվեց, բայց իմ ստեղծումից ի վեր չդզեց…հիմա ասում եմ տալիս ես, թե չէ…ասենք, եթե մենյույում չկա ու արարողակարգի մեջ մենակ  իրար հետ սոկ խմելն ա մտնում ու պաչիկը ասա հելնեմ ռադ լինեմ, ինչ եմ մինչև երկուսը մնացել, հըլը մի հատ էլ ասելու ես տաքսով ճամփի…հա, հեչ չեմ թողի բարձիթողի, գնամ…բայց դե խիղճն էլ ա լավ բան…համոզելու վրայա …բայց հավես չկա, էն էլ դրա խաթր..ահաաաաաաաաա…արի թթվի, էդքան լեզու թռչի ու մեկել չէ…զայլա չկա…թռի տուն ժամանակնա…ինչը չէ…ստեղ են ասե համ նալին ես խփում, համ մեխին…բա իմ մշակույթը, բա էտ էլ ա մշակույթ բնազդի մշակույթն ա, ինչքան մշակութային լինես էնքան ավելի մշակված կլինես…ասում են հեծանիվ ես ուզում քշես, թե ձի…դե ես էլ միշտ ձիեմ քշել հեծանիվս որն ա…էտ նույննա ոնց որ ասենք առանց ջրի լողալ սովորես…կարաս բան չեմ ասում, բայց ջրում ուրիշ ա…ջրում..ասում են իսկականից ուրիշ ա…մերն ա ուրիշ ա, ուրիշինը ուրիշ ա…բայց դե հարցը մնում ա հարց…որ եթե չես կերել մի բան մի ասա համով ա, թե չէ…

3 comments on “Մառազմ-Kama Sutra #69

  1. De, andur a, te durekan, amen makn ir hamar a voroshum, ira kyanq@ vonc apri. Bayc bolor kyanqnern el i verjo darnum en publichni, bayc dranic chpiti tuji mard@. Aprel nenc, vonc vor uzum es, uzum es 69-ov, uzum es misht hayelu dimac kam el glxivayr, ed arden shaaattt ancnakan a, u daje piti hpart linel, vor darnum a massayakan u daje ete hamarvum a andur mi ban. Husov em jokvec, vor xosq@ stex enqan sexi masin cher, vorqan dra mjocov cuyc tal myus erevuytner@

Թողնել պատասխան

