Հրանուշ –մրանուշ` ֆաք օֆ կարգին աղջիկ ես


Posted by LevArt

Ինչքան չես գրում էնքան չի գրվում, որովհետև լիքը ուրիշ բաներ ես գրում ու գրելու ժամանակ դատարկվում ես: Էնքան ես դատարկվում, որ ներսինդ լրիվ լավ չես կարա ներկայացնես, դրսինդ միշտ էլ լավ ներկայացածա` կարիք չկա: Տենց տեքստերի անունը սովորաբար դնում եմ անոռուգլուխ: Որ նայում ես չես ջոկում որտեղա ոռը ու որտեղ գլուխը: Տենց աղջիկներ էլ կան չէ` նայում ես չես ջոկում, որտեղիցա ոտերը պրծնում, որտեղ ոտերը սկսում` ոռը պրծնում, որ մի քիչ էլ ուշադիր չես նայում քեզ թվում ա գազանանոցում կապիկի վանդակի մեջ ես, էդ էլ կապիկի ոռնա: Ուրախաանում ես, որտև զարմանում ես: Զարմանում ես, որտև քեզ թվումա կապիկն էլ ա էպիլյացիա անում` պռոստը հլը լռիվ չի կարում կիսով չափ: Մինչև գազանանոցում կֆռաս, էդ աղջիկն էլ ա ֆռում ու տենում ես, որ կապիկ չի իսկական շիմպանզեյա` ծնված օրից չթրաշված դեմքով: Արա էդ անտերը շատ թանկ ա: Արա արեք էլի: Արա ասեցի հիշեցի: Հիմա մի հատ աղջիկների տիպ կա է, որ ոչ մի բան չեն անում, բայց սաղ օրը ինչ-որ գործնական պտտվում են, վեչնո ինչ-որ պապկեքով ու բեյջերով: Բայց հարցնում ես ինչ ես անում` չի կարում ասի: Անկապ էլի հելե գնացելա, բայց հլը իրան ասա` թռնի դեմքիդ:

Արա ինչ եք ընգել մեյդան: Աղջիկ եք աղջկություն արեք` սիրուն հագնվեք, քսվեք, բայց մի պռտվեք դուս եկեք կչկչալով կաֆեները վեր ընգեք: Չեմ ասում մի գործեք, մի ստեղծեք, բայց տենց ձև էլ մի բռնեք էլի սուտի բիզնես լեյդիների` էն որ միշտ ու միշտ անիմաստ զբաղված են` վեչնո ինչ-որ բաների են մասնակցում, որ իրանց հետ վոբշե կապ չունի, բայց…էլ ոնց կլներ: Նենց էլ մի տղու կեցվածքով ու սեփական անձը իր ես-ից բարձրադրած: Արա անելիք չունես հելի տանը կեկս սարքի, բայց մի բան սարքի: Արա մեկել էն ֆեմինիստներից եմ գժվում: Սուտի ակտիվիստ աղջկեքից ու ֆեմինիստներից: Որ տկլորվի դեմս պարկի մատով չեմ կպնի, դրանցից մոտս յուրահատուկ ալերգիայա` վախում եմ սիֆիլիս ընգնեմ: Արա թարգեք, ինչ հավասարություն, հավասարություն ես ուզում ձեր տան սեռվանդը քաշելուց մի ասա մի հատ արի տեղափոխի էլի: Արա ֆաք օֆ էլի: Մեկը ըլնի հարցնի ինչ հավասարություն ես ուզում: Ուզում ես դու սաղին ֆաք անես, թե ուզում ես քո մոտ էլ, երբ կանգնի դու էլ անես: Թե ուզում ես ընգերդ որ կռիվ անի դանակդ առնես ընգնես դրա ջանին: Արա ֆաք օֆ էլի: Ես քեզ թողում եմ ինչ ուզում ես արա: մենակ էդ անիմաստ փող լվալու ակցիաներին` քեզ Հիսուսի դերը ստանձնած դեմքով մի ֆռֆռա` մանավանդ էդ պապկեքը ձեռդ: Քեզ էն բանը  ձեռդ ավելիա սազում: Վոբշե աղջկան ավելի օրգանիկ բաներն են սազում, էդ պապկեքը խանգարում են, որովհետև միշտ կրծքավանդակիդ դեմն ես պահում ու փակում ես էն ինչ Աստված տվելա, որ բացես: Աստված քեզ ինձ ա տվել, որ ինձ ուրախացնես, ես էլ քեզ փորձեմ ուրախացնեմ, որ քեզ սիրեմ ու դու սիրվես: Ինչ ես ակտիվություն անում, նստի տանը նկար նկարի էլի, ինչ հավասարություն, ինչ բանիս կարմիր խնձոր: Ուզումա արդեն վաղուց կարիչնիվի լինի` սիրեցի կսիրեմ, չսիրեցի` ուզում ես որդան կարմիր էղի: Արա ֆաք օֆ էլի: Արի մոտս մի հատ պաչեմ, էս պապկեքդ կրծքերիդ մոտից իջացրա ու քցի` մարդավարի գրկի ինձ: հիմա ձեռքդ վերցրու էն ինչ քեզ ավելի շատա սազում: Ու մոռացի ակտիվիզմդ` իմ փողերը լվալու ժամանականա եկել: Հրանուշ-մրանուշ ֆաք օֆ` կարգին աղջիկ ես:

Թողնել պատասխան

