Մտել եմ դպրոցս…նենց ոնցոր Սարյանի այգում ժամը 12-ից հետո


Posted by LevArt

Մտել եմ դպրոցս, որ  արդեն ահագինա ավարտել եմ: Վաղուց չէի եղել ասի տեսնեմ ոնցա, ինչ ա: Մեր դասարանի դուռն եմ բացում` առաջին բանը , որ առաջս զգաց մեծ կաշվե յուբկայով ոռ: Երկրորդը մեեեծ քսաաած աչքեր: Ում եք ուզում` ուզում էի ասեի քեզ եմ ուզում, բայց դու ինձ պետք ա փող տաս դրա համար: Ասեցի լավ անցած: Գնացել եմ սուս-փուս կանգնել եմ ընդեղ, որտեղ առաջին սիգարետս եմ ծխել ու էլի ծխում եմ: Մեկել էս մեծ ոռը դուս էկավ. կաբլուկներա հագել, որ հազիվա քայլում: Էն որ ամեն քայլի հետ ոտը դողալով ա պահում ու մարմնով առաջա գալիս, ինչի հետևանքով ոռը հետա գնում: Աչքերը ճպճպացնելով եկավ: Ասում եմ բարև Ձեզ ես ստեղ եմ սովորել էլի ոչ բարով խերով: Չնայած լավ էլ դասատուներ եմ ունեցել, բայց տնօրենս էլի հաստ ոռովա եղել: Բերանը բացեց: Իսկ ինչի ես եկել ապեր` ինձ ա հարցնում: Ասեցի` ապերը ջահել աղջիկա ուզում կպցրած լինի ու բերանս բացել եմ մինչև ականջներս` ամերիկացու պես: Ասի կարողա կոպտի հեռանա էլի ու իրա քսած աչքերը էլ չտեսնեմ: Բայց չէ: Սենց արեց` յաաաա, էս տղերքը լրիվ են գժվել: Արդեն ինձ պատրաստել էի, որ ասելույ ա ախույետ են եղել, բայց չասեց: Մի քիչ թուլացա: Ու շարունակեց` մալալետկեքի են ուզում կպցնեն: Հիմա դեմս մի բանա ասում, սիրտս մի ուրիշ, բայց դեմինս երևացող ա, սրտինս հլը կզսպեմ: Մտածում եմ ինչ պատասխան տամ: Ասեցի դե հա, հիմա դասատուներն էլ են մալալետկա լինում: Ու նայում եմ զուգարանի կողմ: Լրիվ նենց ոնց որ կխոսաս ու կնայես պուտանկի հետ գին պայմանավորվելուց, որ շատ չէ մի երկու շիշ պիվա ես խմել, չես ուզում, որովհետև էսօր առավոտը առողջ սեքս ես արել, պռոստը բզիկա: Էս աչքերը բարձրացրեց իջացրեց: Ես էլ արդեն չեմ էլ ամաչում նենց դուխով ձիգ կանգնել եմ` բան չունեմ թաքցնելու: Հիմա էս ձեն չի հանում:  Մեկել դասարանի դուռը բացվեց մի հատ տղա դուրս եկավ: Նայում ա ինձ , սենց ձեռով ցույցա տալիս ոռը ու բութը բարձրացնումա վերև` խնդալով: Մինչև դասատուս ֆռումա, էս տղեն էլ ֆռում ա մտնում  դասարան: Նայում եմ ոռին, ինքն էլ տեսնում ա, որ տոչկել եմ, վեջը չի մի ոտի վրայ ա հենվում, որ ավելի ընդգծի մի թշի կլորությունը: ֆռում ա, դե լավ դասի գնամ, թե չէ էրեխեքը աղմուկ կանեն: Ասում եմ հա, դե ես ստեղ եմ դեռ: Գնացի էս պուտանկեն էլ մտավ դասարան: Հանդիպեցի հին դասատուներիցս մեկին` գրականությանս: Բարևեցի ու մի հատ նենց ջերմություն զգացի: Իրա շուրթերով 3-րդ դասարանից գրականություն եմ կուլ տվել, իրա ինքնակրթության մղելու կարողությամբ: Հիմա իրա հետ խոսում եմ, բայց դրա մասին եմ մտածում: Ու պահի տակ ասում ա: Ես էլ դուրս եմ եկել դպրոցից արդեն երկար ժամանակա, այսօր պատահական եմ եկել: Ասում եմ բա ով ա ձեր տեղը Սուսաննա Էդուարդովնա: Ասումա նոր որ հետը խոսում էիր այդ աղջիկը: Սենց փղձկալով համարյա լացելու պես ասում եմ` էդ ինչ աղջիկ: Դե ինքնել մեծ կին ա կիրթ, մի քիչ ավանդապահ: Ասումա  չէ դե ինքը տենց մեծ չի մեծա երևում: Ասում եմ լավ, ջերմ ցտեսություն եմ մաղթում ու գնում եմ դեպի զուգարան մի հատ էլ ծխեմ: Նենց, ոնց որ Սարյանի այգու կողքը կկանգնես, որ ծխես մինչև մենթերը գնան` չբռնվես: Հիմա չգիտեմ էդ աղջիկը բոզության մատերիան  արդի հայ գրականությունում ա սովորացնում, թե առանց ռեզին սեքսի առանձնահատկություններն ու դրա հնարավոր հետևանքները: Բայց մի տեսակ էրեխեքի համար խիղճս տանջեց: Իսկ դրան արդեն որոշել էի տանջամահ անելով եմ անելու:

3 comments on “Մտել եմ դպրոցս…նենց ոնցոր Սարյանի այգում ժամը 12-ից հետո

  1. մի բան կասեմ: դպրոցների էդ խայտառակ վիճակի մասին կարող են շատ լուսաբանել տարբեր տեղեր: բայց մինչև մեկը սենց ռեալ չներկայացնի չես զգա իրական վիճակը!!!

Թողնել պատասխան

