Լուռը…լուռ…լուռ


By LevArt

Քայլում եմ…ինքս իմ շուրջ…էդպես չեն քայլում…էտպես  ման են գալիս հարմար տեղ պառկելու հավերժ…կախաղանի տեղը գիտեմ…այն էնպես մոտիկ չէ, որ միանգամից ցուցադրական ակցիան դառնա իրականություն…չեմ ուզում ցուցադրական ինքնասպանություն…ուզում եմ հենց այնպես, որ ոչ ոք չիմանա…էտ որտեղ է պահված…դրա մասին միտքը չէ, միայն դրա կամքը…կամքը կոտրելու` ապրելուն դեմ հանդիման…ոտս չեն տրորել…չէ…ոտս լիներ էն անհաջող անեկդոտի տատիի պես կասեի` ոչինչ բալամ արդեն թքել եմ մեջքիդ…կախյալի պես վերջի մասին չեմ մտածում, չէ…դրանից հետոյի մասին…էտ հետոնա, որ մոռացնելա տալիս…բայց ահավորը էն ա, որ մոռացնելա տալիս, բայց չգիտես ինչը ու չես կարա ուրախանաս, որ թքած ունես… հիմա ինքնասպանությունը ակցիա չի…զեղջերա, որով զեղջում ես ինքդ քեզ… կախյալ ես…կախված ես ու թելից չէ ու էտ թել չի` մասունքա…կիսլատա լիներ կլցնեիր ու կպրծնեիր, լցնեիր ու գնայիր…բայց չէ ֆիզիկա չի, ֆիզիկական չի…ներսումա ու չգիտեմ, որտեղ…էն որ խփումա, դումփ-դոմփ, դոմփ, դոմփ…ու ամեն խփոցի հետ ճզզմումա…քայլումես ու ոտերովդ գծում ես մահվան շրջանը…լուռռռ…լուուուռ…լլլլուռ…հայլու առաջ…ինչ ես ուզում, ինչես փնտրում…սենց լուրջ հարց երբեք չեի լսե…հըըը դե խոսա, դե ասա….գոռուումա վրես…գոռումա…հաաու հա հա հըն հը հը…..ինչես ման գալիս …կարևոր բան կարևոր շատ կարևոր…էս էլի հաաաաու..հըն  դե խոսա հըհըհը….եզրին ես, փլվում ես, ծնկի ես եկել…չէէէէ, չէ….ասում ա ու մա ասում…դե հը ինչես ման գալի….մի տեսակ կուչ եկած էս …դանակ…դանակա…դանաաաակ….ժպտումա էն կողմից` հանուն ինչի….լուուոռ, լլլուռ, լուռռռ…չգիտի ինչ ասի…չգիտի դրա անունը ինչ ա…մոռթելու, մոռթեք…ինձ…հիմա, ստեղ էս եզրին….չի դիմանուուուուուում…դոմփ-դոմփ դոմփ….նայումա ներքև ըտեղ ձախ կողմը….չէէէէ…մի արաաաա…ու հաղթած ժպտումա, հանուն իրա ու աչքերը իջացնումա ներքև…էս էլ աաաաաաաաախ…մի արաաա, մի ճզմի, մի ցավա…տեղդ չգիտեեեմ…իմանայի կկտեի հավերժ, կշռտեի ցեխերը մեջ, ինձնից առաձին մեռի, մոռթվի, տրորվի.. չգիտեմ, խեղդվումա, խեղդում են….ուուոր…ուր ուր ուր…չէ, չի ուզում գոռա, մտքում…լուռ…լուուուռ…սուս…չգոռացող, չտանջված, չցաված, չհոգացող…գլուխը կախ, ձեռքերը  դողդղացող անկարողությունից, պրկվաաած…պիիիրկ նյարդերը….որ ընկել են իներցիայի տակ…դողդղում են….դեպի ուր, ինչես փնտրում…դոմփ դոմփ դոմփ…գոռռռաաաաաաաաա….չէ էէ…լռումա, ուզումա ինքն իրան սպանի…եզրինա…. Չէ, ցուցադրական չի…լուուոռա..լլլլռռռռռոոոողղղ….դատարկա, քարը քցես կգնա…սիմֆոնիայի պես կծորա…հավերժ…հավերժ դեպի հավերժության ձգտած….լուուուոռ չտանջվող, չցավացող,…ունաաայն… ….ու պտտվումա սաղ շուրջը, ոնցոր երկրագնդի պտույտը տիեզերքում…ոչ ոք չի տեսնում, բայց շրջանը գծվումա մահվան շրջանը…սպասում ա չանցնի…սպասումա սպանվի…սպասումա…ու դատարկա…ուր…ուր…ուր…լուուուոռ.լուռ.լռող….լցրա ինչքան ուզում ես թքի ինչքան ուզում ես, ոտերդ մաքրի…մաքրի դատարկա…չի զգում, չի ցավում, չի ուզում, չի մերժում…որտեղ ես մաքրվում….հեեեետ տուր…պարտքնա ուզում…տվածնա ուզում իրանա հետ ուզում…հետ տուուուուր…գողացար, գողցած….ու քայլումա…անիմաստ ու գլխիկոր…գլորումա տենց  գիշերը գիշերի հետևից մուութ, մթնող մթագնած մտքում, մտակորույս, մոլորյալի պես, որ փնտրումա, ու չի գտնում, փնտրումա, որ փնտրածը չգտնի…երազածի պես, թե երազանքի, որ չկա ու չի գտնելու…բայց գծումա մահվան շրջանը…մոլորյալ, ոնցոր օդում պտտվումա…շրջումա, որ շրջի անշրջելին…լուուուուուուուոռ….որտև արդեն գիտի մանուսկրիպտա, որտև գիտի անցավ ու էսքան անցավ…որտև գիտի իրան մենակ պեղողները կգտնեն` նմուշի համար…մանուսկրիպտա, անպետք պատին գամած, անպետք ու առանձին…քայլումա ծնկաչոք… գծումա մահվան շրջանը..լուռ…լուռ…լուռ…ծնկի եկած, դանդաղ…լուռ…լուռ…լուռ

2 comments on “Լուռը…լուռ…լուռ

  1. Artyom jan,,,ughghaki sxal tegh ei comments grel,,,ay esyegh petqa grei!!!!!es postic staca ed tpavorutyun@!!!!!mahvan shrjan gcum enq,,,yete aprel@ dadarela imast unena,,,…………..yete arden ancela ed vichak@—aveli lav!!!!!!!

Թողնել պատասխան

