Պպզած գրականություն


by LevArt

Հեչ էս վերջերս մտել եք գրախանութ ու մի հատ նորագույն գրականության գիրք վերցրել` հայ գրականության…արաաա վոռիա…”քարից հաց քամող հայ ժողովուրդ”  էտ գրումա 21 տարեկան մի հատ աղջի, որ իրա գրքի վրա իրա նկարնա տպել..նագլի չոլկով ու չգիդեմ խի տարազով…չոլկեդ վկա` խի ես գրուուուուում… էտ տարազը խի ես հաքե..արա խի…ինչ քար, հաց…արա քարն ու հացը ունենք, խի ենք քարից քամում, լավ էլ գնում ենք սուպեռմառկետից ենք առնում…թարգեեք արաաաաաա….ինչ արյունաթաթախ ժողովուրդ, բալիկ ջան…արա 21-22 տաերկան ես ինչ արյուն…արյուն հիմա պետք ա մենակ կուսազրկվելուց մոտդ լինի ու դրանով ներշնչված գրես արյունաթաթախ պռոստինը հանգում էր մեր շարժումների ներքո…արյուն ես ուզում, բա գլխիդ չի տալի արյունդ, որ մեկին սիրում ես, ուզում ես, թե մենակ ցեղասպանության վախտա արյուն էղե…թե ավելի ռաբիզ ձև չես քթե, արա մարդ էթքան պաթետիկ չիլնի ուռոդ..հայրենիքդ գովքը նենց արա, որ կարդամ զգամ հայրենիքդ, զգամ քո մեջի հայրենիքը, սրտիդ մեջինը…որ զզվեմ քեզնից կամ սիրեմ քեզ, որ տենամ ուզեմ թռնեմ դեմքիդ պաչեմ կամ թքեմ վրետ…արա, նիուժելի 19-րդ դարից հետո էլ նոր մարդ չի ծնվել…արա ինչ`  օ, իմ հայ ժողովուրդ…արա հո դու չարենցի կլոնը չես, թումանյանի էլ չգիեդեմ ինչը, ասենք գիդեմ չեմ ասում չնեղվես…ասենք ինչքան կարելիա  թխել էն ինչ արդեն տենց չի…արա իմաստը գրելուդ…յանի ինչ ես գրում, ում համար, ով չարենցին չի կարդացել իրա համար ես գրում, թե պապուդ , որ կարդա ասի` ինչ թոռ ունեմ է….ծիծը խեր, միտքը` վեր…արա ջահելես նիուժելի մտքումդ նոր աշխարհներ չկան,  էտ գեղումդ, որ գլխումդա, թազա միտք ու ձև չի ծվել…արա թազա միքտ չէ…քեզանից էտ սպասելը անիմաստ պարապուրդա…ձևն էլ չի ծնվել` դրա համար ես տարազով…մի հատե ձև կա է, դրանք ավելի վատ են…էն որ ամեն երկրորդ բառը գրում են բոզ ու գիդեն էտա , նոր են, միտք են դեմք են…բայց բոզ չեն տեսե, չգիդեն էտ ինչա…բայց գրում են…գիդեն էտ մարդ չի, չբացահայտված տեսակա, դզզումա, էռեկցիա մոտները սկսում ամեն գրելուց… ու իրանքել գիդես խի են վատ, որտև իրանք էլ չգիդեն, որ էտ եվրոպացիք գրում էին ավելի շուտ քան մերոնք քարից հաց քամողների մասին…չգիդեն, որ էտ գրում են, որովհետև ապրել են, որովհետև էտ տեսակին, որ տեսել են, ինչ-որ բանա ծնվել, ինչ-որ աշխարհա մեջդ քանդվել, բացվել, որովհետև դզելա կամ չի դզել, որովհետև ուզեցել ես լացես կամ թքես վրեն ու ծեծելով լարես, որտև աշխարհիդ մեջով անցելա, որտև կյանքիդ մասնա էղել թեկուզ 15 րոպեյով…ու սենց գեղ լռված ենք…պպզած ենք` լռված էլ չէ… արա նենց բան գրի մի հատ, որ կարդամ կյանք տենամ մեջը, ինչ բանիս տառապած ժողովրդի ռաբիզ ու պաթետիկ նկարագրություն…աշխարհը վաղուուուց տառապողների վրա չորս անգամ տարբեր անկյուններից թքած ունի…էս որ դարում ես ապեեեեր, էս ինչ ես գրում… արա էտ գրականությունը կյանքի մասինա արա, քո ապրած կյանքի, զգացողության, քո աշխարհի, որ մենակ դու կարաս տենց զգաս, էտ բոզի, որ մենակ դու կարաս տենց տեսնես…արա կյանքիդ մասին գրի, տենց ուղիղ անիմաստ ես ապրում, թե զուգարան չես գնում, թե որ աղջիկ ես տենում չի կայնում,արա մի հատ բան գրի մեջը կյանք լինի, էս քաքի մեջ ես ապրում, քեզնից մեծ մտքեր չի էլ սպասվում` քո փորձի մասին գրի…արա էս ինչ վիճակա, էս ով են արա, էս ինչ անկյանք դարա

11 comments on “Պպզած գրականություն

  1. Նյարդային բջիջները չեն վերականգնվում, — անընդհատ կրկնում եմ ես ինքս ինձ, բայց միևնույն է մինչև ամեն մի ստորակետ համաձայնվում քեզ հետ, և զգոմ մաշկով էտ անասուննե…

    Հ.Գ.
    “չեն վերականգնվում”, -լսվեց արձաանքը

  2. skzbic lav kardacvum e erevi te hrapurum e sharadranqi artasovorutyun@, sakayn posti qarord@ kardaluc heto parz e darnum vor mitq@ mnum e nuyn@ sakayn der bavakanin ka u monolog@ veracvum e kamac kamac aygum shaxmat xaghacogh tceruki mrtmrtoci, vor@ uni skizb baytc chni avart ev kam npatak. u evs mek ban posti glxavor derasanuhin patz ban e patkeracum chuni ir grqi patetik bobandakutyan masin (erevi dptocakan sharadrutyun e grel, heto voqevorvel ir gratci datarkutyamb ev voroshel zargacnel teman),sakayn heghinaki @ntratc quchi leqsikon@ 3 npatak karogh e hetapndel 1 kosel glxavor herosuhu het iren hogeharazat votchov,sakayn tpavorutyun@ ayd mardu masin steghtcvum e aveli shat vorpes datark mardu qan quchi nerkayacucchi 2 xosel kardacoghi het hogeharazat votchov, sakayn da kareli e vorpes anpatvutyun @ndunel 3 govazd tparorelu hamar, baytc de da arden ijecnum e posti makardk@ ev arjanavayel darcnum tabloidneri hamar, ajd depqum hajord qayl@ vorn e linelu, posterum merk marminneri ogtagortcum@)
    kuzenay imanal heghinaki kartciq@ , miguce es sxalvum em?

  3. Սկզբից լավ կարդացվում է, երևի թե հրապուրում է սհարադրանքի արտասովորությունը, սակայն post-ի քարորդը կարդալուց հետո պարզ է դառնում որ միտքը մնում է նույնը, սակայն դեռ տեսքտին բավականին կա և մենախոսությունը հետզհետե վերածվում է “այգում շախմատ խաղացող ծերուկի մրթմրթոցի”, որը ունի սկիզբ, բայց զրկված է ավարտից և/կամ նպատակից:
    Ու ևս մեկ բան, post-ի գլխավոր հերոսուհին պարզ բան է պատկերացում չունի իր գրքի պատեթիկ բովանդակության մասին, երևի թե դպրոցական շարադրություն է գրել հետո այնպես է ոքևորվել իր գրածի դատարկությամբ, որ ցավոք սրտի որոշել է զարգացնել թեման, սակայն հողինակի ընտրած “քուչի” լեքսիկոնի իմաստը այնքան էլ հասկանալի չէ, և իմ “համեստ” կարծիքով կարող է 3 նպատակ հետապնդել՝
    1. խոսել “գլխավոր հերոսուհու” հետ իրեն հոգեհարազատ ոճով, սակայն հերոսուհի մասին առաջացած տպավորություն ստեղծվում է որպես դատարկ մարդու, առանց ասելիքի ու առավել ևս անելիքի, քան “քուչի” մշակույթի ներկայացուցչի
    2. խոսել կարդացողին հոգեհարազատ ոճով, սակայն դա արդեն կարոլի է ընդունել որպես վիրավորանք կարդացողի հասցեին: Նաև պետք չէ մոռանալ որ հեղինակը իր նյութի բովանդակությամբ և ոճով ինքնուրույն ընտրում է իր “հաճախորդին”: Արդյո՞ք հեղինակին նման ունկնդիր է պետք:
    3. գովազդային քայլ՝ վառ տպավրություն ստողծելու նպատակով: Բայց դե դա արդեն իջեցնում է post-ի մակարդակը և հավասարեցնում բուլվարային տաբլոիդների մակարդակին, այդ դեպքում հաջորդ քայլը որն է լինելու՞, միգուցե՞ մերկ մարմիններով պաստառները՝ դա գոնե հաճելի կլինի

    ամեն դեպքում կցանկանայ կարդալ հեղինակի մեկնաբանությունները, միգուցե՞ ես ինչ որ բան բաց եմ տողել:

      • Այսինքն նպատակը բացակայում է և դա հուսահատված պոռթկում է: Ափսոս, երևի ես շատ եմ սիրում մութ սենյակում սև կատու փնտրել:

  4. Ինքը օփշի լավն էր, բայց նույն բանը շատ ես կրկնում: Շատ ճիշտ ես ասում: Էսօր դպրոցներում էլ մենակ չարենցներ, թումանյաններ, տերյաններ… 10 տարի դպրոցում սվորեցի մի անգամ չլսեցի, որ մի հատ նոր գրող կա կամ որ ասեն գնացեք էս ինչ նոր գրողից մի բան սվորեք: Մենք հլը տեղում դոփփփփփփփփում ենք…

  5. դատարկություն ես կասեի , մակարդակի բացակայություն , ուրիշ ոչինչ . դու ինչ գիտես ովա քարից հաց քամել . դու պատրաստ վայելողներից ես , ուրեմն լռիր , ամեն տեղ մի ցույց տուր մակարդակիդ բացակայությունը

Թողնել պատասխան

